Du KAN skrive på flere af disse debatfora uden at være logget ind. Men du få flere muligheder ved at oprette en gratis brugeprofil og logge ind.
Kontakt administrator, hvis du vil oprette dit eget debatforum: peter@wendelboe.dk


Naboen
Hvorfor
25. september 2012 kl. 22:42
Jeg er en af dem der bor på vejen, og har fulgt rigtig meget med på det sidste.
Jeg har fulgt meget med de sidste mange år, fulgt med i de "rygter" om jer, om jeres familie - hørt på de skræmme historier der har været, ikke kun på vejen men i hele Helsingør.

Og jeg undres over de ting jeg hører, og de ting jeg nu læser.
- Og har oplevet.

Kære Lisbeth.
Jeg er også mor. Intet i verden må være mere hårdt end få sine børn fjernet. Men jeg vælger også at tro på vores system, og at de bliver fjernet af en grund. Måske du har levet i "grunden" så længe at du har vænnet dig til at det er normalt at leve sådan, eller selv ser det naturligt at holde dine børn total isoleret fra andre, men ... du virker til at måske have tiden til at sætte dig ned og læse lidt om børns tarv, og hvad der er godt for dem for at udvikle sig socialt.

Dels så er jeg undrende. Mine børn har gået forbi jeres hus og har oplevet at blevet råbt af, at de skulle skride og de skulle - jeg citerer: fandme ikke lege der! De løb grædende hjem.
Det er vel heller ikke helt normal forældre opførsel at gøre overfor børn? Eller?

De naboer du skriver om flere steder - jeg giver dig ret, hvis det er dem jeg tror du mener så har jeg også oplevet dem som nogle tosser som også har blandet sig i vores liv - vi fik heldigvis sat dem godt på plads, så der er ikke mere (håber jeg).

Men mit ønske til dig er at du som mor ser lidt ind mod jer selv, om i som familie ikke har gjort noget galt i dette forløb og starter et godt samarbejde op med kommunen. Kun den vej kan i få jeres søn at se noget oftere - den anden måde mister i ham kun mere på.
Lisbeth
Re: Hvorfor
25. september 2012 kl. 23:10
Hejsa Du anonyme,

Nu ved Jeg ikke endnu hvem Du er, det er jo også sådan set ligegyldigt.
Jeg vil kommentere det med Dine børn, - Jeg kan garantere Dig for, at børn,
om det er Dine eller andres, så har Jeg aldrig tiltalt dem, hvis de bare er
ude på offentlig grund, og som leger, cykler osv. som Du beskriver.
Men umulige unger som skal afprøve Vores grænser, nogen er sendt af
deres forældre for at lave ballade, fordi man nu lige har lyst til at genere
Os.

Nu har vi masser af store og små sten på vores grund i forhaven, når nogle
børn i kådhed kaster med disse sten, kan der hurtigt gå en rude, det er ingen
tjent med og DET VIL VI IKKE HAVE. og det Mig der skal ud og feje op
hver gang.

God aften til Dig !
Lisbeth
Re: Hvorfor
25. september 2012 kl. 23:18
Allonge til Mit indlæg ovenfor :

Jeg så lige på Dit indlæg igen, det Du citere som børnene har sagt til Dig

Du skriver " jeg citerer: fandeme ikke lege der! "

SÃ¥dan taler Jeg slet IKKE !
Lisbeth
Re: Hvorfor
26. september 2012 kl. 00:30
Det er denne nabo Du tænker på ?

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-57375781:familie-med-skjult-barn-overvågede-naboer.html

Se især det sidste afsnit i artiklen, - er det som Du har prøvet med SKAT ?
Forfatter:

Din email:


Emne:


Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
uLF6y
Indlæg: