Du KAN skrive på flere af disse debatfora uden at være logget ind. Men du få flere muligheder ved at oprette en gratis brugeprofil og logge ind.
Kontakt administrator, hvis du vil oprette dit eget debatforum: peter@wendelboe.dk


Her er link til overblik, som Lisbeth skrev for år tilbage på SOL.dk:


[www.sol.dk]

Det er utroligt velformuleret. Har det været bragt andre steder eller sendt til andre medier, politikere, myndigheder m.m.?
/Susanne Riis
Undskyld der skulle selvfølgelig have stået i overskriften af artiklen var skrevet af LE!
(argh...)
Mvh Susanne Riis
Tak Susanne.

Desværre, hvis De der har magten, har læst det, så har de alligevel IKKE forstået det,
eller i hvertfald, har de IKKE VILLET forstå det, desværre er Jeg bange for at det er sådan det er.

Bedste hilsen
LE
Kære Lisbeth
Har du haft dette indlæg andre steder end på SOLs hjemmeside?
Og i givet fald hvor? (hvis du kan nogenlunde huske det?)
Mvh Susanne
Hejsa Susanne,

Jeg skal nok få svaret Dig i den eller i de mail, som Du har sendt til Mig, eller var det til Os.

Jeg ved godt Jeg er stødt på Dit navn i en fantastisk SØD og LANG mail til var det Os eller Mig ?

Det er IKKE uvilje at Vi IKKE har svaret, men tro Mig, Vi har fået HELT vildt mange SØDE mail.

Til gengæld har Vi KUN fået vel knapt en håndfuld usympatiske mail, kun en enkelt har Vi

besvaret, med besked om at næste mail derfra, vil tilgå Politiet straks og det skete den 21/9-2012

da pressen var på deres højeste med med alle deres gemene plantet løgnagtigheder, bare for

at skabe sensation og skabe meromsætning i Avis og Blade, med mersalget på Vores bekostning og

og med lokalpolitikernes læk til medierne for at skade en politisk modstander og nå at få

ødelagt Kronborglisten og Mit og Jens omdømme inden Byrådsvalget til næste efterår 2013.

Kun en tåbe frygter ikke Helsingør Dagblad.

Jeg vil prøve at nå at svare på Din søde mail i løbet af dagen i dag. Vi skrives ved ! ! !

men Politiet i Helsingør har stjålet alt Mit og Kronborglistens, samt ikke mindst Mit

firmas IT-udstyr og data, for at skade Os mest muligt og forhindre Os i at bevise Mannus

gode liv og stand, og forhindre Os i at få Mannus hjem.

Derudover stjæler Helsingør Politi stadig noget af Vores elektroniske post dagligt. Post

som det ikke er lykkes Os at dirigere uden om Mafia-Politiet i Helsingør som har

stjålet samtlige computere som var tilsluttet samtlige postadresser.

Så Vi beklager at der findes mail som Vi ikke kan svare på, da de er i Politiets varetægt.

Endvidere har nogen med interesse hacket et par af Vores hjemmesider den 22/9-2012,

og fjernet indholdet om Vores børn, og om en bestemt Politiker i byen, det er anmeldt til IT-Politiet.

HERMED TAK FOR ALLE DE MANGE. MANGE SØDE MAIL VI HAR FÅET,
TAK TIL JER ALLE !


Bedste hilsen
Lisbeth Eliasen

NB.: Det Du skrev om at skrive en bog, det kan Du imens læse om på [www.Mafiaen.dk]
Hejsa igen Susanne,

Jeg fandt lige Din sidste mail frem.

Tak for ordren.

Citat Susanne : "(jeg vil gerne forhåndsbestille et eksemplar)"

Jeg skriver til Dig på mail !

LE
Forfatter:

Din email:


Emne:


Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
T3wWd
Indlæg: