Du KAN skrive på flere af disse debatfora uden at være logget ind. Men du få flere muligheder ved at oprette en gratis brugeprofil og logge ind.
Kontakt administrator, hvis du vil oprette dit eget debatforum: peter@wendelboe.dk


Sakset
TV: Rasende politiker forlod byrådsmøde
12. oktober 2012 kl. 14:07
TV: Rasende politiker forlod byrådsmøde

Den konservative byrådspolitiker Rasmus Lohse har fået nok af politik. Forleden forlod han rasende byrådsmødet i protest mod næste års budget og sine partifællers metoder - og samtidig bad han om lov til at forlade byrådet i Ærø Kommune permanent. Det skriver Fyens.dk.

Under sin tale ved byrådsmødet tornede han mod sine partifæller, som ifølge den konservative politiker har forsøgt at true ham til at undlade at stemme imod budgetaftalen.

"For mig personligt har disse såkaldte forhandlinger betydet meget. Op til aftenens kommunalbestyrelsesmøde har jeg fået at vide, at hvis jeg ikke melder mig syg og udebliver fra mødet, kan jeg betragte mig selv som ude af det politiske samarbejde. Jeg beder derfor kommunalbestyrelsen ved førstkommende lejlighed, at give mig lov til at blive fritstillet fra mit virke," sagde Rasmus Lohse.

"Jeg vil hellere gå herfra med rygrad end at være med til at beslutte så fatalt et budget for Ærø samt finde mig i de metoder, der bliver brugt til at banke folk på plads. Jeg beklager men jeg ser mig nødsaget til at forlade salen," sagde han inden han pakkede sine papirer sammen, satte sin stol på plads og gik ud ad døren.

Publiceret: 12. Oktober 2012

Se Rasmus Lohse forlade byrådssalen knapt 21 minutter inde i dette klip.

[www.youtube.com]#!
Forfatter:

Din email:


Emne:


Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
NkyuN
Indlæg: