Du KAN skrive på flere af disse debatfora uden at være logget ind. Men du få flere muligheder ved at oprette en gratis brugeprofil og logge ind.
Kontakt administrator, hvis du vil oprette dit eget debatforum: peter@wendelboe.dk


INFO
Kommuner er lodret uenige om tvangsfjernelse
06. februar 2013 kl. 14:31
Link : [www.tv2east.dk]

"I Odsherred Kommune er Stine Westensøe en god mor. Men Kalundborg Kommune har tvangsfjernet hendes to ældste børn. Sagen er grotesk, lyder kritikken."






Link : [www.nordvestnyt.dk]

"Pernille Westensøe · Topkommentator · Socialrådgiver / Projektcoach hos SocioNova Consult
Jeg kan fortælle dig at der foregår en hel del der er ganske grotesk i denne her sag. Plejefaderen er bror til en af politikerne. Plejefaderen er en gammel mand der blev forladt af hans eks-kone da hun vandt en større milliongevinst i lotto. Derefter gik han konkurs med et savværk og sidenhen blev han gift med en ung blondine. Kommunen har støttet ham økonomisk ved at placere disse to børn hos ham.
svar · 1 · Synes godt om· 31. januar kl. 15:02"







Link : [www.facebook.com]

"Pernille Westensøe · Topkommentator · Socialrådgiver / Projektcoach hos SocioNova Consult
Det er jeg helt enig med dig i Gitte. Jeg kan fortælle dig hele sagsforløbet og dokumentere alt hvad jeg har udtalt. Skriv til mig på min private mail, så skal jeg vise dig det hele. Sender min mailadresse hvis du sender mig en sms på 26251707. Og jeg kan fortælle dig at vi fik at vide af chefjordemoderen på Holbæk sygehus at sagsbehandleren flere gange havde forsøgt at presse hende til at sende en underretning til kommunen om bekymringer både i denne her sag og i flere andre. Det ville jordemoderen ikke, da hun ingen bekymringer så - tværtimod. Da sagsbehandleren blev ved med at kontakte hende, endte de i et reelt skænderi. Og jordemoderen indgav ingen underretninger på nogen.
svar · 4 · Synes godt om· 31. januar kl. 14:31"







Link :

[www.nordvestnyt.dk]

[www.nordvestnyt.dk]

[www.nordvestnyt.dk]

[www.tv2east.dk]
Forfatter:

Din email:


Emne:


Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
HXyxP
Indlæg: