Du KAN skrive på flere af disse debatfora uden at være logget ind. Men du få flere muligheder ved at oprette en gratis brugeprofil og logge ind.
Kontakt administrator, hvis du vil oprette dit eget debatforum: peter@wendelboe.dk


SAKS
Klage over kommunen? - Vi ringer om 15 måneder
20. marts 2013 kl. 15:23
Danskere, der klager over kommunens afgørelser til Det Sociale Nævn venter 15 måneder i en bunke, uden at nogen rører deres sag.

[www.avisen.dk]

20. marts 2013
SAKS
Ti måneders ventetid: ”Rend mig i røven”
20. marts 2013 kl. 18:28
[www.avisen.dk]

Ti måneders ventetid: ”Rend mig i røven”

”Det er komplet latterligt, at de skal være så længe om at behandle en klage!” mener Birger Andersen om Beskæftigelsesankenævnets lange ventetider.

26. dec. 2012
Af Johnny Lauritsen, Århus - fhv. Bisidder Jylland og far til handicappet søn.

Begynd nu at samarbejde om, at få politisk magt, alle jer forskelligt ramte af a-social & indlysende u-retfærdig,
samt endnu værre elendig og skadende - ført politik - danske borgere & familier. Vi burde kæmpe samme sag!

Jeg har forsøgt ADVARE imod, siden omkring år 1996, at danske ofte har helt ekstrem dårlig retssikkerhed,
OFTE HELT FRAVÆRENDE RETSSIKKERHED, af flere årsager, grundet jævnlig bevidst snyd & svindel - med
både sags-behandlingen & afgørelse(r), alt-alt for længe (tit maaaaaange årig) klage-/behandlings-tider, og
grundet (for mig at vurdere) politiske afgørelser truffet i både kommuner, de sociale nævn & Ankestyrelsen,
samt grundet mange vil opgive at få selv logisk ret - fordi, det tager alt for mange forskellige ressourcer af føre
klage-sagerne, og mange klagende borgere vil enkelt - DØ, inden de kan nå at få medhold i deres klage(r).

De sociale nævn HJEM-SENDER meget ofte klager, eller DEL-AFGØRELSER, HVOR DE BURDE GIVE
BORGERNE MEDHOLD, FORDI BORGEREN HAR RET, ELLER FORDI DER. IKKE ER SAGBEHANDLET
RIMELIGT KORREKT, EKSEMPELVIS (IGEN OFTE BEVIDST) IKKE INDHENTET DE RETTE-, OG
TILSTRÆKKELIGE, OPLYSNINGER & BEVISER I SAGEN! KOMMUNERNE BURDE STRAFFES AF KLAGEINSTANSERNE,
NÅR DE TRÆFFER LOGISK FORKERTE AFGØRELSER, OG/ELLER BEGÅR EKSTREM RINGE SAGSBEHANDLING!

Når top-politikere prøver overbevise om, de ikke har kendskab til os danske`s ofte helt u-acceptabelt ringe
rets-sikkerhed, eller helt fraværende retssikkerhed, IKKE KUN I SOCIALE KLAGER, MEN NÆRMEST GENERELT,
VURDERE JEG KONTANT, DISSE POLITIKERE MÅ LYVE, ELLER NOGET MEGET TÆT PÅ FORTÆLLE EN LØGN!

Når jeg igen-igen-igen har forsøgt advare imod, at Danmark ofte virker som et retspolitisk u-land, så er min oplevelse,
MEST TÆT PÅ INGEN LYTTER, MEST TÆT PÅ INGEN, ANDRE END SELV RAMTE, REAGERE PÅ MINE ADVARSLER!

Sorry, bliv bare sur, gal eller værre på min person. Jeg gentager, så længe sygt mange danske tæt på KUN er optaget af
deres egen situation, og ikke reagere på andre borgere`s ANDERLEDES logisk grov u-retfærdig, u-lovlig, svigtende eller
endnu værre behandling, og når vælgere fortsætter med, at de støtter etablerede TOP-ANSVARLIGE partier & top-politikere,
med deres stemme ved valg, ER DISSE VÆLGERE SELV MED-SKYLDIG I/OVERFOR - RIGTIGT MANGE DÅRLIGDOMME!

Jeg har i skørt mange år udtalt, og ment, der skal et helt nyt politisk parti til for, at vi danske kan være rimeligt sikre på, at vi
behandles - lovligt, med-menneskeligt, retfærdigt og anstændigt. Eller jeg tror intet på, at hverken "røde" eller "blå" partier,
de evner-, og lyster, behandle ALLE danske rimeligt-, og retfærdigt, NOK! Igen, jeg oplever ENDNU, alt for få vil/lyster - at lytte
til, hvad bl.a. jeg mener er helt nødvendigt for, at der skal ske de væsentlige forandringer i Danmark, og for alle danske :- (.

Den gode nyhed er, at jeg oplever flere og flere kritiske borgere, de begynder samle dem, blandt andet på/via - Facebook.
En gruppe på - Facebook ytre - "NU ER DET NOK". Om det er den ène, eller anden, gruppe af kritiske imod bredt vores
politiske magthavere som lykkes med, at få skabt et nyt politisk parti, er jeg ret ligeglad med, "blot" det er, hvad jeg kalder
- "rimeligt ordentlige-, ærlige, og retfærdige, mennesker".

Kh
Johnny Lauritsen, Århus
Forfatter:

Din email:


Emne:


Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
V9UDd
Indlæg: