Du KAN skrive på flere af disse debatfora uden at være logget ind. Men du få flere muligheder ved at oprette en gratis brugeprofil og logge ind.
Kontakt administrator, hvis du vil oprette dit eget debatforum: peter@wendelboe.dk


Af Christian Saggau

Året 2010
Tvangsfjernelsesudvalget ( officielt : Børne-og unge udvalget )

At få sæde i dette udvalg var ganske nyt for mig, og jeg skal lige love for at der har været ”gang” i den. Allerede den 02.01.2010. blev jeg ringet op i pausen i et teaterstykke jeg var inde og se i København, forvaltningen havde brug for en så- kaldt formandsafgørelse. 2 børn skulle tvangsfjernes nu. En formand (som jeg var blevet valgt til) kan træffe disse afgørelser alene, men de skal så prøves in- den 7 dage for hele udvalget. De sager, vi er blevet præsenteret for i løbet af året, er nogle voldsomme omfangsrige sager, meget veldokumenterede, men man sidder med en opfattelse bag efter, at mange børn ville have det meget bedre uden forældre.




Efter billede at dømme, burde det også gælde for hans egne børn, børnebørn samt oldebørn. Men det kan han nok ikke se for rødvinstågen på de snasket fedtet briller, hvor man tydeligt kan se hvor snævert synet han må være med disse forsmået briller og udtagelser ligeså, det er vist der skoen trykker, der var også engang det var andre steder det trykket overfor det modsatte køn, iflg. Journalist fra EB, men nu er det nok fedmen og alderen der trykker mest.
Forfatter:

Din email:


Emne:


Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
TwcbM
Indlæg: