Du KAN skrive på flere af disse debatfora uden at være logget ind. Men du få flere muligheder ved at oprette en gratis brugeprofil og logge ind.
Kontakt administrator, hvis du vil oprette dit eget debatforum: peter@wendelboe.dk


Politistikkeren & Stalkeren bor Skovgaardsvej 9, Helsingør :
19. august 2013 kl. 22:55
Politistikkeren & Stalkeren bor Skovgaardsvej 9, Helsingør :

Politiet har gennem årene placeret sig med deres overvågning af Eliasen & Co. i ”højborgen” for kriminalitet på Skovgaardsvej 9 hos den gamle drevne forbryder Ole Justesen og hans bofælle
Elsa-Britt Carit Buch, som har relationer til en kvindelig politiassistent; Gitte Elisa Pedersen.
Dette fortæller beboerne på Skovgaardsvej nr. 9 selv lystigt videre til omgangskredsen.

Så i denne ejendom sidder politiet ”skjult” og overvåger genboen (Mig som genbo) hos denne tidligere kronisk alkoholiserede tyveknægt, som har anmeldt os – for alt muligt i over 30 år.
Her har politiet nu gemt sig mange gange for at overvåge en helt normal familie, som ALDRIG har lavet noget som helst ulovligt. På trods af dette sidder det dybt involverede og sygelige politi fra Helsingør nu igen og overvåger mig og min familie, hvilket de har gjort igennem mange år blot for at glo på min families børn.

I over 30 år har politi-løgn-stikkeren og stalkeren chikaneret og forfulgt mig og min familie.

Denne politi-løgnstikker Ole Justesen, som nu bor sammen med en dame som hedder

Elsa-Britt Carit Buch på Skovgaardsvej 9 i Helsingør.

Før boede denne fhv. værftsarbejder Ole Justesen sammen med sin kone Ingelise Justesen, som han efter eget udsagn skulle have en datter - Jeanette Justesen - sammen med. Det er dog rimeligt tvivlsomt, om han skulle være far til dette barn.

Ole Justesen har sammen med en anden alkoholiker truet højlydt med at NAKKE dem i nr. 8.

Både Ole og Ingelise Justesen har begge vidnet FALSK i Retten.

Ole Justesen har tidligere været i kontakt med afdelinger for noget med Pip Der opstod en fejl under indlæsning af [Billede]
Billede Pip i hans hoved og været indlagt herfor.

Ole Justesen har tidligere ringet til Helsingør Politi og anmeldt sin genbo for noget meget alvorligt bare for at få politiet til at rykke ud omgående. Ole Justesen udgav sig ved denne
lejlighed for at være hans nabo Morten Durafura, som bor på Skovgaardsvej nr. 5, Helsingør.
Denne telefonsamtale har jeg selv hørt.

Ole Justesen har sammen med en fhv. polititjenestemand aftalt, at anmelde Jens, så snart Ole Justesen overhovedet så ham for et eller andet, citat: "han skal bare anmeldes for alt muligt" var
aftalen mellem drukkenboltene fhv. politimand Bent Hugo Askov og fhv. værftsarbejder Ole Justesen. Så ville Politiassistent Bent Hugo Nielsen Askov få nogle rockere til at gennembanke ham ude på politistationen, når bare de fik ham derud for, som politiassistent Bent Askov sagde vidt og bredt: ”så havde han gode kontakter i de kredse og de var til at handle med”.

Ole Justesen har sammen med byrådsmedlem Hans Jørgen Lysemose - også fra Skovgaardsvej (i nr. 2 A) - i en lang årrække drevet klapjagt på børnefamilierne i området og givet den som rigtige børnehøstere ved at udspionere og overvåge flere forskellige familier på Skovgaardsvej
og anmelde dem til rette steder til Børne - høster- forvaltningen. De har gerne begået disse anmeldelser i andres navne; især har Elsa-Britt Carit Buch været indblandet i at udbrede sine bekymringer om egne familiemedlemmer vedrørende deres evner til at tage vare om deres egne børn, - sikke en mor at have!

Byrådsmedlem for SF Jørgen Lysemose er gennem årene tit set i gang med at observere sammen med sin kone Inga Margrethe Nielsen, hvor de har stået ude på fortovet og lyttet efter, hvad der skete på Skovgaardsvej nr. 5, 8, 10 og 11 m.fl. adresser, hvor der var mindreårige børn.

Endvidere har Jørgen Lysemose flere gange kontaktet Helsingør Dagblad for at få dem til at lade være med at forsvare og skrive positivt om familien Eliasen. Jørgen Lysemose brugte sin magt ved at spille den som mægtig byrådsmedlem og gymnasielærer over for den pågældende journalist og truede med at gå til hendes redaktør osv., fordi han havde undervist denne journalist på gymnasiet.

Denne journalist havde KUN MEGET negativt at sige om Jørgen Lysemose, noget som selv hans kone Inga M. Nielsen nok ikke ønsker at høre?
Hverken Ole Justesen eller Hans Jørgen Lysemose burde have haft børn dengang for over 30 år siden. Det ville ALDRIG have kunnet lade sig gøre i dag, at den slagt personager har børn. Havde det været i dag, var de tvangsfjernet p.gr. forældrenes ligegyldighed og druk og for at overlade børnene til sig selv. Endda ude på vejen og sent om natten grundet druk i hjemmet. Børnene gik for lud og koldt vand og lavede ballade, men sådanne tosser kan i dag deltage i at stjæle børn fra ædruelige og omsorgsfulde forældre.

Nu har Helsingør Politi siddet og gloet i ca. 20 dage i denne ejendom.
Imens politiet har været i ejendommen, har de videregivet mange fortrolige informationer om genboen, som denne sygelige Ole Justesen og også Elsa-Britt Carit Buch så har videreformidlet til
andre og helt uvedkommende personer både i nabolaget samt andre steder.

Denne sindsforvirrede drukkenbolt har en gang stået i Prøvestenscentret (Indkøbscenter i Helsingør) og lukket luften ud af dækket på min bil bare for at kunne afvente, at jeg havde handlet færdigt for så at tilbyde hjælp med at skifte hjul, da jeg var punkteret. Det havde han ”tilfældigvis” opdaget og ville derfor vente med at cykle hjem, fordi han lige ville hjælpe med at skifte hjul, hvilket jeg afslog, for det kunne jeg nemt selv finde ud af. Men tossen begyndte sit planlagte overgreb på mig og bilen og åbnede bagagerummet osv. på trods af, at jeg blev ved med at afvise hans hjælp.
Det viste sig også, at bilen ikke var punkteret; det var kun luften, der var lukket ud af ventilen.

Selv offentlige valgplakater har han vandaliseret på groveste vis: Lige da de var sat op i nabolaget, havde han travlt med at cykle rundt og rive dem ned og knække dem 2-4 steder. Det var noget, der gav ham høj adrenalin og han var godt bange for, hvad han havde fået gjort, så han turde simpelthen ikke fortsætte, fordi han var bange for at blive opdaget.
Ole og Britt blev meget fortørnede og frustrerede over, at jeg bare kom og fik sat nogle nye op lige så hurtigt, som han havde ødelagt dem.
 Desværre fik jeg ikke politianmeldt ham dengang, men fik dog skrevet om det på nettet.

Da Ole Justesen arbejdede på Værftet, kom han stort set hjem hver eneste aften/nat med tyvekoster derfra heriblandt især brændstof fyldt i dunke og flasker til sit oliefyr, til bilen samt til erstatning for træbeskyttelse. Andet tyvegods gav han gavmildt videre til forskellige naboer og andre mennesker herunder en masse værktøj; selv helt nyt stjal han for at bytte sig til andre koster.

Endvidere har Ole Justesen overbragt farligt flydende og ildelugtende kemikalie til den nu fhv. polititjenestemand Bent Askov, som hældte det i hækken ved skellet mellem hans daværende ejendom og genboens.
Dette blev anmeldt til Miljøkontrollen i Helsingør, som udtog prøver på stedet og efterfølgende kunne konstatere, at det var et meget farligt og professionelt produkt, som kun kunne stamme fra en erhvervsmæssig virksomhed. Efter telefonisk forespørgsel; om det kunne stamme fra Helsingør Værft, var svaret meget klart JA, det var det nok, men sagen skulle politianmeldes. Politiet lod selvfølgelig sagen være, da det var en lokal politibetjent, der var den ene synder, så sagen blev som sædvanligt bare ”VÆK” på Helsingør Mafia-Politistation.

Børn som de voksnes hærværks-soldater :
LØGN politistikkerens hjem Skovgaardsvej 9, Helsingør lørdag aften den 17.8.2013:
De forskelliges beboeres sammenbragte børn og børnebørn var samlet til party på terrassen: Fra denne politistikkercentral blev der drukket godt af de illegalt importerede dåseøl. Det kulminerede, da de forskellige børnebørn havde hørt så meget misundeligt og ondt om genboen og påvirkede heraf, drev børnebanden på togt til genbo-ejendommen for at hærge mellem kl. ca. 18,30 til ca. kl. 18.55.

De løb her rundt på privat grund med lange bånd, som blev viklet rundt omkring ting hos genboen;

de smed med tomme øldåser og til sidst begyndte den største pige, Olivia - som er datter af Jeanette Justesen, som igen måske er datter af Ole Justesen – i hvert fald har Ole fået skylden herfor; denne Olivia begyndte at kaste sten på et parkeret køretøj på genboens private grund.

Olivias stenkast inspirerede tre andre blandt børnebørnene ((Freja, Ronja) af Elsa-Britt Carit Buch og datter heraf Louise Carit Buch) til at begynde at kaste sten mod både hus, plankeværk osv. i et væk, indtil det blev påtalt ved råb fra de forurettede, hvorefter disse utilpassede små kræ løb op til Skovgaardvej 9. Her ænsede den nu døddrukne forsamling stort set slet ikke børneflokken, som kom tilbage; højt råbende; ”at nu har de kastet sten på bussen og det var Olivia, der startede”. Ingen voksne kommenterede de små kræs udtalelser eller irettesatte dem for deres ugerninger.
Efter længere tid fremkommer Olivias far dog med en ultrakort kommentar; ”at det ikke var særlig smart; de har jo video”.

Hvorfor bliver sådanne sygelige fordrukne IDIOTER ved med at forfølge mig og min familie ?

Nu betaler Helsingør Politi Ole Justesen for at sidde og overvåge os fra hans hus, ligesom politiet gerne vil have sat en video op ovre hos dem i nr. 9. Dette videoudstyr som Helsingør Politi allerede har haft opsat hos nr. 11 rettet mod mig og min familie i årevis ifølge områdets beboere.

Kunne denne politianmeldelse mod polititjenestemænd på 34 sider mon være årsagen til at Helsingør Politi bliver ved med at chikanere undertegnede og familie?
[smartcms.dk.webhotel19.webhosting.dk]  og der er mange flere end denne OG mange flere politianmeldelser på vej mod det korrupte politikorps i Helsingør til bl.a. Den Uafhængige Politiklagemyndighed samt Statsadvokaten & Rigspolitichefen samt Folketingets Retsudvalg herunder til den siddende Justitsminister.

Jeg kalder Helsingør Politistation for en Mafia-Politistation! - se evt. [www.mafiaen.dk]

Lisbeth Eliasen
[www.Kronborglisten.dk]
Forfatter:

Din email:


Emne:


Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
w4Mk6
Indlæg: