Du KAN skrive på flere af disse debatfora uden at være logget ind. Men du få flere muligheder ved at oprette en gratis brugeprofil og logge ind.
Kontakt administrator, hvis du vil oprette dit eget debatforum: peter@wendelboe.dk


sakset
Inger fik stjålet sin identitet
05. marts 2014 kl. 13:31
Inger fik stjålet sin identitet

Inger Brøndsted er et kendt ansigt med et stort netværk både på og uden for Stevns. Desuden er hun en person de fleste lytter til, når hun har noget på hjerte - både som privatperson og skoleleder på Helleted Friskole.

Derfor har flere reageret på en e-mail, der er sendt ud fra hendes personlige e-mail-adresse, som hun også bruger i arbejdssammenhæng.

- Min e-mail-konto er simpelthen blevet hacket. Jeg har ikke været i Leeds, men har passet mit arbejde her i Hellested. Til gengæld har jeg fået rigtigt mange opkald fra venner, bekendte og andre kontakter fra mit kontaktkatalog, siger Inger Brøndsted.

Med andre ord har nogle personer et eller andet sted i verden hacket Inger Brøndsteds G-mail, der er Googles webbaserede e-mail-tjeneste.

Flere ting i e-mailen mere end indikerer, at det ikke er Inger Brøndsted, der har sendt den. Faktisk er den ubehjælpsomt skrevet og bærer præg af, at det er en tekst, der har været igennem et oversættelsesprogram. Men ikke desto mindre, så kommer den fra hendes personlige e-mail-adresse, og den er i sin ordlyd panisk og lægger op til, at man reagerer nu og her ved at sende penge.

Nu vil hun forsøge, at få rekonstrueret sin konto med Googles hjælp. I værste tilfælde vil hun være nødt til helt at droppe sin e-mail-adresse og få sig en ny.

05. marts 2014
Forfatter:

Din email:


Emne:


Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
J7vVV
Indlæg: