Du KAN skrive på flere af disse debatfora uden at være logget ind. Men du få flere muligheder ved at oprette en gratis brugeprofil og logge ind.
Kontakt administrator, hvis du vil oprette dit eget debatforum: peter@wendelboe.dk


Af Advokat Gry Rambusch den 30.01.2015, sakset FB.



DR2 i har voldtaget mig, korsfæstet mig og lukket munden på mig efter jeg knoklede i halvandet år med 8 forskellige svigtende tv folk, der udgav sig for at kunne noget, men alligevel viste sig bare at møde ind og tro, at de kunne knipse lidt hist og pist.

(?? Det er juridisk komplekse præcedens sager - ikke bare udsatte familier!!)

Jeg indledte en kontakt i 2013 med Pernille Bervald fra filmen Blodets Bånd filmen, som hun blev indstillet til en Bodil pris for kontakten var på opfordring fra Line Bilenberg efter den store børnekonferencer på Borgen. Vi ville gerne lave en film om de forvanskede og skrækkelige sager, jeg fik ind på mit advokatkontor med svigtede udsatte børn.

Lange snakke og tirsdagsmøder på tirsdagsmøder...hun fik adgang til sagerne og familierne, filmede og filmede i 52 weekender og fik uddybende forklaring og redegørelse af sagerne om aftenen i NV efter 12-14 timers arbejdsdage på kontoret.....aften efter aften efter aften.

Der blev lavet skriftlige kontrakter, indkaldt til møder hos mig med dagsorder, indgået direkte aftaler og håndslag med vidner.

Jeg havde kamerahold med hele påskeferien sidste år, hvor vi filmede min mors grav og gik igennem HELE min historie.

Derefter så jeg ALDRIG Pernille igen fra juni måned....de fortalte at hun havde haft en nedsmeltning over at følge min historie...? Var det ikke hendes arbejde, min historie?!?! Ikke så meget som en linje...?!

Det var knusende hårdt !

Og samtidig drev jeg en upcoming advokatvirksomhed som selvstændig med 2 ansatte. De ansatte endte også med at knække i forløbet. Jeg har nu 2 nye, der er stærke og uknækkelige (TAK)

Familier og børn blev lovet og garanteret at de ville blive HØRT, cheferne og de ansvarlige opsagde deres stillinger i forløbet. Hele tiden! Jeg har fremlagt den samme sag 3-4 gange for nye medarbejdere. Det er 3-4 gange mistet arbejdstime, der ikke er gået til mine sager.

Jeg havde en VIGTIG børnekamp der skulle kæmpes, derfor også 7 ture på Borgen sidste år. Pro Bono som alt andet der ikke hører under advokatforretningen.

De første udkast til udsendelser var kvalitetsmæssigt fuldstændigt uacceptable og amatørproduceret. Selv min egen art Director måtte gå i flere møder og fortælle dem om alle fejl og mangler både ved forståelsen af MIG, af BØRNENE og FAMILIERNE men ikke mindst SAGERNE - juraen og sagens kompleksitet.

Jeg blev besværlig fordi jeg er perfektionist ! Fandt ud af at man ikke indhentede MINE mange processkrifter og juridiske notater til forståelse af de konkrete ulovligheder.

Nej de indhentede myndighedernes "lort", og måtte forklares at det var MIT og borgernes perspektiv der er interessant at skildre - det er jo også en serie om mit arbejde...?!

Siden juli måned 2014 er jeg ALDRIG blevet inddraget. Jeg måtte sætte en mellemmand på for at gå i rette med gribbene og ådselæderne og ikke vedblivende kræve tid og plads.

I mistet tid har mit kontor opregnet omkostninger i millionklassen, som man stjal i tid fra sagerne og børnekampen. Og jeg blev tilsvarende slidt med arbejdsdage til kl 3 om natten.

Jeg har intet modtaget for min indsats andet svigt og skuffelser. DOG;

Befolkningens opbakning er uvurderlig

Vennernes støtte derude holder mig i live

Jeg knoklede mig halvt ihjel og slugte 1 milliard kameler for at få sendt de 3 ud af de 5-6 der kunne accepteres. Der blev OGSÅ klippet i dem EFTER godkendelse af dem.

Jeg knoklede for at få debatten igang, og det eneste jeg ikke inviteres til er gårsdagens debat efter tv serien Børneadvokaten - hvor jeg kunne have forklaret mig og uddybe budskabet.

Jeg føler mig udnyttet og voldtaget på min sjæl efter de mange garantier - efter de kunne love og garantere en masse for mine udsatte familier, som er min opgave at passe på.

Jeg vender stærkt tilbage når nu slagplan er lagt - mig får de ikke lukket munden på...

SANDHEDEN

.....og den er de jo så skide bange for alle sammen.

I hører mere:-)

LOVE & POWER TO THE PEOPLE
Forfatter:

Din email:


Emne:


Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
YnkMW
Indlæg: