Du KAN skrive på flere af disse debatfora uden at være logget ind. Men du få flere muligheder ved at oprette en gratis brugeprofil og logge ind.
Kontakt administrator, hvis du vil oprette dit eget debatforum: peter@wendelboe.dk


Gry Rambusch skrev den 06.06.2015

Hold nu op hvor er det skørt...

...at konstatere, at man nu bliver kontaktet af en række produktionsselskaber, der gerne vil følge mit liv og producere en ny reportage...?! Og denne gang er ønsket angiveligt, at få lov at lade dokumentaren omhandle mit privat- og kærlighedsliv (som jeg værner om som "privat" og vil være håbløst uinteressant for samfundet at følge), men det mest besynderlige er dog, at producenten til tv udsendelsen "Børneadvokaten", (*der tog halvandet år at følge til dørs med de sidste 6 måneders 100% krise i samarbejdet mellem undertegnet og de absurd svigtende tv-folk, der ikke havde hverken kompetencerne eller kvalifikationerne til at udføre et så komplekst og vigtigt et arbejde, som de meget principielle sager, der sagsbehandles og kæmpes i på mit kontor) - De har sgu været tapre nok til at kontakte BÅDE mig, men også manden omfattet af kærlighedslivet - UDENOM mig. Håååårld nu k*** ! Håbløs Optimisme kan man åbenbart ikke tage fra dem, de hyæner
Forfatter:

Din email:


Emne:


Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
TCDbY
Indlæg: