Du KAN skrive på flere af disse debatfora uden at være logget ind. Men du få flere muligheder ved at oprette en gratis brugeprofil og logge ind.
Kontakt administrator, hvis du vil oprette dit eget debatforum: peter@wendelboe.dk


Garagedrengen gik til filmen pĂĄ rekord tid !
06. oktober 2012 kl. 00:13
.


Lisbeth Eliasen
Re: Garagedrengen gik til filmen pĂĄ rekord tid !
07. oktober 2012 kl. 14:57
Det er jo Niels Olsen fra Cirkusrevyen, jamen han har også insiderviden om Min "garage", hvor Niels har været på besøg i Min "garage" for en del år tilbage i tiden, fordi Niels i sin fritid gav sin Kone og Svigermor, Fru Frederiksen en hjælpende hånd, da hans familie var selvstændig i Mode-branchen, og de var en af Mine kunder, Jeg havde mange prominente kunder, deres virksomhed måtte Jeg desværre også af tidsnød stoppe Mit samarbejde med, fordi Helsingør Kommune stjal så meget af Min kostbare tid og og ødelage Mit livsindhold med Mine børn. Mine børn som Jeg passede imens Jeg passede Mine virksomheder hjemmefra, da Vi fik barn første gang, flyttet Jeg Vores virksomheder hjem på hjemmeadressen i Helsingør inden fra København. Jeg måtte stoppe med samtlige kunder, grundet denne forbandet PERSONLIGE HETZ som Helsingør Kommune bliver ved med at udsætte Min familie for, nu siden 1997. Vi er udsat for 15 års forfølgelse af en Kommune.

SĂĄ Mannus, som de ondskabsfulde kalder "GARAGEDRENGEN" er nu ufrivilligt med i en farce til 7 !
Limousinerne er da også begyndt at køre døretræk foran Vores ejendom, en enkelt hvid limousine var på vej helt ind af hoveddøren, se foto ...


MVH.
Lisbeth Eliasen
Designer
Lisbeth Eliasen
Re: Garagedrengen gik til filmen pĂĄ rekord tid !
07. oktober 2012 kl. 15:44
Limousine på Min private grund, næsten helt ind af hoveddøren !

Hvad byder Man uventet gæster fra Hollywood ?
Forfatter:

Din email:


Emne:


Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
UXced
Indlæg: