Du KAN skrive på flere af disse debatfora uden at være logget ind. Men du få flere muligheder ved at oprette en gratis brugeprofil og logge ind.
Kontakt administrator, hvis du vil oprette dit eget debatforum: peter@wendelboe.dk


Tønder ons 10.10.2012 Af Jan

Hængt ud på forsiden.

Tønder kommune bryder igen alle etiske regler.

Politik & Debat

For Gud ved hvilken gang oplever vi Tønder kommune får Jyske Vestkysten til at skrive en artikel vedrørende min kone uden hun har fået nogen akter og kunnet forsvare sig. Den ene gang oplevede vi til vores rædsel, at vi blev beskyldt for børnemishandling, dette førte til retsag og ingen kontakt til vores søn.( Hvor er Mathias? Tønder kommune giver ingen besked.) Min kone og jeg har aldrig udsat Mathias for vold, dette har vi ikke haft mulighed for at forklare. Selv ansatte ved Tønder kommune blandt andet Tommy Juhl i retten har sagt: Han opfatter ikke Mathias som ærlig...Samt fortalte at Mathias havde taget stoffer både før og efter han kom i Tønder Kommunes varetægt. Efter han kom i Tønder kommunes varetægt gik det helt galt med stofferne og han begik et væbnet røveri, som alle unge i følge sagsbehandlerne ved Tønder kommune prøver at lave. Jyske Vestkysten tager Tønder kommunes parti og skriver de løgne som Tønder kommunes ansatte ringer og siger til dem (Hvor er tavshedspligten henne?) Da vi ikke kan få oplyst noget vedrørende vores søn, har vi en stærk mistanke om, at min kones (Åbenbart efter hvad Jyske Vestkysten siger) forhenværende arbejde som lokal politikker en stor betydning for sagen. I dag modtog min kone først et opkald fra Uwe Iversen fra Jyske Vestkysten der fortalte, at hun var fyret som lokal politikker/ikke valgbar, og ca 15 minutter senere en mail fra borgmester Laurits Rudebeck om de havde smidt hende ud. Hun har intet modtaget fra økonomi og indenrigsministeriets valgbarhedsnævnet (Det er måske som andet post omdirigeret til en adresse under Tønder kommune som andet af hendes private post, som de åbner og læser inden de sender noget af det retur, har bevis for dette ved at de har sat omdirigerings label på, så kan se hvilken adresse det er) Men som alt ved Tønder kommune er dette jo korrupt. Et eksempel på at man kan dømmes selv om det påståede offer selv siger det ikke har fundet sted. Direkte citat fra retsudskrift af vidneforklaring afgivet af Lene Refshammer: Hun opfattede det ikke som noget overgreb, da moren stod tæt ved hende ved glasdøren. Hun oplevede ikke noget slag eller skub fra moren. Mit håb er, at der er flere der tør stå op og kæmpe for retfærdighed og ordentlige vilkår i Tønder kommune. Hvis vi står sammen, kan de ikke jorde os som de har gjort med min kone fordi hun ikke ville være med til snyd og bedrag. Venligst Jan
Forfatter:

Din email:


Emne:


Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
7b6d9
Indlæg: