Du KAN skrive på flere af disse debatfora uden at være logget ind. Men du få flere muligheder ved at oprette en gratis brugeprofil og logge ind.
Kontakt administrator, hvis du vil oprette dit eget debatforum: peter@wendelboe.dk




Det er FRYGTELIGT og skræmmende,at komunen fuldstændigt tager loven i egen hånd..Ved nærmere eftetanke,er jeg klar over baggrunden,for at det som er sket igår. Det faktum at det sker netop nu,tror jeg godt vi kan regne ud,og drejer sig jo blot om et påskud,om endnu et barn!
Dette er blot,en afledningsmanøvre,da man IKKE ønsker både Anne thomsen og Eliasensagen i pressen.

Vi have fokus,på deres forbrydelser,og henviser ALLE til,at forstå,at man ikke tåler to sager i en komune,som på alle måder har smadret to familier på samme måde,med at true børn til Tavshed.
Lisbeth,som andre har skrevet : Du må gå i pressen,for ellers fortsætter der et ensidigt billede i pressen,af jeres sag!

Jeg tror ikke at Familien Danmark,har begreb,om hvad der foregår i Helsingør komune,hvor man dækker over folk,der har været mistænkt for sexuelle krænkelser.
Bare man er højt nok på strå,i Nordsjælland,kan man lukke munden på alle,og især børn.
Forfatter:

Emne:


Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
EV4wt
Indlæg: