Du KAN skrive på flere af disse debatfora uden at være logget ind. Men du få flere muligheder ved at oprette en gratis brugeprofil og logge ind.
Kontakt administrator, hvis du vil oprette dit eget debatforum: peter@wendelboe.dk


Gæst
Kaleb Elof Andersen
13. juli 2013 kl. 11:59
Kaleb Elof Andersen, er på Facebook:

Han er platonisk løgner (tror hans løgne er virkelighed)

Er der nogen der ved hvad denne gamle IDIOT laver i dag,
han var i flere år på Bogø Kostskole som dengang var godt
kendt for at tæve eleverne og siden blev han Tømmer og er
i dag stadig DUM som et bræt.

[www.facebook.com]



Kaleb Elof Andersen skrev den 6. februar kl. 12:33
Pænt deprimerende med alle disse såkaldt voksne mennesker der er så traumatiserede at de skal melde sig på Bogø-facebook siden blot for at svine tidligere lærere(nogle nuværende) hvis I har haft det SÅ dårligt hvorfor er I så herinde?? Kom over jeres fortid og kom videre, jeg er herinde for de gode minder IKKE for de dårlige, hell, de er allevegne!!!PS. vil I svine folk så hav da nosser nok til at gøre det til dem selv, det andet er blot.....wankerstyle!

Dette indlæg skulle løgnhalsen Kaleb Elof Andersen selv efterleve. SIKKEN EN IDIOT DU ER!
Re: Kaleb Elof Andersen
18. april 2016 kl. 03:13
Kære lille du, som har så ondt i røven over min far.
Min far lever livet med kone og hendes børn i Australien.
Han har det godt, og lever livet som han kan lide det.

Du må godt nok være traumatiseret siden du kommentere på noget der er sket for 30 år siden.
Forfatter:

Din email:


Emne:


Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
G7KFc
Indlæg: