Du KAN skrive på flere af disse debatfora uden at være logget ind. Men du få flere muligheder ved at oprette en gratis brugeprofil og logge ind.
Kontakt administrator, hvis du vil oprette dit eget debatforum: peter@wendelboe.dk


Straffesag om vanrøgt var et politisk politi FLOP !
02. oktober 2013 kl. 22:35
Citat LE :

Straffesag om vanrøgt var et politisk politi FLOP !

SÃ…DAN BEHANDLER DANSK POLITI EN PRIVAT PERSONSAG :

Her ses brevet med det såkaldte "tiltalefrafald" fra Nordsjællands Politi med en sag der aldrig har været tiltalt efter Jeg forlod Politistationen, det var rendyrket løgn fra Politiet side, kun for at tage Min DNA som efterforskeren oplyste Mig om, brevet bekræfter at der ingen straffesag bliver i den såkaldte vanrøgtsag (Garagedrengen) mod Mig, (som Politianklageren også afviste først på året 2013, som Vi her KUN har kunnet læse i Avisen), er blevet sendt til Min Advokat. (Min Advokat ringer om indholdet i dette brev den 5/9-2013 med en kort besked sidst på dagen, da Min Advokats kontor var blevet kimet ned dagen igennem SAMT også dagen før af Helsingør Dagblad samt Ritzau Bureau. som ville have kommentar til Politiets afgørelse som hverken Advokaten eller Klienten havde kenskab til, (Det er Helsingør Politi i en nøddeskal) men Min Advokat var nød til først at tale med sin klient/Mig om han måtte udtale sig i sagen.

Jens`s Advokat har også modtaget et fuldstændig tilsvarende brev som er stemplet med modtagelse stempet dateret hos hans Advokat, men først den 18/9-2013, som hun videresender pr. mail til Jens samme dag.
Politiet kan jo IKKE bruge samme brev/tekst til Jens som er en mand, da han ikke kan føde et barn og naturligvis ingen forældremyndighed har før Jeg som Mor har accepteret og godkendt ham som værende faren, så også her er det et noget spøjst og kluntet dumt politiarbejde.

Politiet er åbenlyst her gået i Pressen FØR VI er blevet underrettet om tiltalefrafaldet, et tiltaleforhold som Vi heller ikke er blevet gjort bekendt med ville forsatte efter Vi forlod Politigården i August 2012, de lavet det KUN ene og alene for at tage Vores DNA og opliste Os i Deres kriminalregister. (som Vi IKKE kan komme ud af igen, sådan er den korrupte lov vist er), sådan oplyste begge efterforskere til Os hver for sig, og derfor ville de heller IKKE tilkalde Advokater til afhøringen, selv om Vi begge uafhængigt havde bedt om at få tilkaldt Advokat.

Hvor utroværdigt og amatøragtigt må en Politistation optræde ?

OFFENTLIGØRELSE af Vores Cpr.nrèr :
Nu er det IKKE længere nok for Nordsjællands Politi at opgive og skrive Mit fulde navn og Min fulde adresse på nettet til samtlige Danske mediers brug - Igennem mindst det sidste års tid har dette KORRUPTE og Voldelige lokale Politi skrevet Mit og Jens`s CPR.NR uden på de breve og kuverter de sender til Os, - er Politi fuldstændig blæst for alt sund fornuft ?

Link : [www.smartcms.dk]



Forfatter:

Din email:


Emne:


Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
XPx4H
Indlæg: