Du KAN skrive på flere af disse debatfora uden at være logget ind. Men du få flere muligheder ved at oprette en gratis brugeprofil og logge ind.
Kontakt administrator, hvis du vil oprette dit eget debatforum: peter@wendelboe.dk

Straffesag om vanr√łgt var et politisk politi FLOP !
02. oktober 2013 kl. 22:35
Citat LE :

Straffesag om vanr√łgt var et politisk politi FLOP !

S√ÖDAN BEHANDLER DANSK POLITI EN PRIVAT PERSONSAG :

Her ses brevet med det s√•kaldte "tiltalefrafald" fra Nordsj√¶llands Politi med en sag der aldrig har v√¶ret tiltalt efter Jeg forlod Politistationen, det var rendyrket l√łgn fra Politiet side, kun for at tage Min DNA som efterforskeren oplyste Mig om, brevet bekr√¶fter at der ingen straffesag bliver i den s√•kaldte vanr√łgtsag (Garagedrengen) mod Mig, (som Politianklageren ogs√• afviste f√łrst p√• √•ret 2013, som Vi her KUN har kunnet l√¶se i Avisen), er blevet sendt til Min Advokat. (Min Advokat ringer om indholdet i dette brev den 5/9-2013 med en kort besked sidst p√• dagen, da Min Advokats kontor var blevet kimet ned dagen igennem SAMT ogs√• dagen f√łr af Helsing√łr Dagblad samt Ritzau Bureau. som ville have kommentar til Politiets afg√łrelse som hverken Advokaten eller Klienten havde kenskab til, (Det er Helsing√łr Politi i en n√łddeskal) men Min Advokat var n√łd til f√łrst at tale med sin klient/Mig om han m√•tte udtale sig i sagen.

Jens`s Advokat har ogs√• modtaget et fuldst√¶ndig tilsvarende brev som er stemplet med modtagelse stempet dateret hos hans Advokat, men f√łrst den 18/9-2013, som hun videresender pr. mail til Jens samme dag.
Politiet kan jo IKKE bruge samme brev/tekst til Jens som er en mand, da han ikke kan f√łde et barn og naturligvis ingen for√¶ldremyndighed har f√łr Jeg som Mor har accepteret og godkendt ham som v√¶rende faren, s√• ogs√• her er det et noget sp√łjst og kluntet dumt politiarbejde.

Politiet er √•benlyst her g√•et i Pressen F√ėR VI er blevet underrettet om tiltalefrafaldet, et tiltaleforhold som Vi heller ikke er blevet gjort bekendt med ville forsatte efter Vi forlod Politig√•rden i August 2012, de lavet det KUN ene og alene for at tage Vores DNA og opliste Os i Deres kriminalregister. (som Vi IKKE kan komme ud af igen, s√•dan er den korrupte lov vist er), s√•dan oplyste begge efterforskere til Os hver for sig, og derfor ville de heller IKKE tilkalde Advokater til afh√łringen, selv om Vi begge uafh√¶ngigt havde bedt om at f√• tilkaldt Advokat.

Hvor utrov√¶rdigt og amat√łragtigt m√• en Politistation optr√¶de ?

OFFENTLIG√ėRELSE af Vores Cpr.nr√®r :
Nu er det IKKE længere nok for Nordsjællands Politi at opgive og skrive Mit fulde navn og Min fulde adresse på nettet til samtlige Danske mediers brug - Igennem mindst det sidste års tid har dette KORRUPTE og Voldelige lokale Politi skrevet Mit og Jens`s CPR.NR uden på de breve og kuverter de sender til Os, - er Politi fuldstændig blæst for alt sund fornuft ?

Link : [www.smartcms.dk]

Forfatter:

Din email:

Emne:

Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
LV474