Du KAN skrive på flere af disse debatfora uden at være logget ind. Men du få flere muligheder ved at oprette en gratis brugeprofil og logge ind.
Kontakt administrator, hvis du vil oprette dit eget debatforum: peter@wendelboe.dk


05. august 2012 kl. 13:02
Velkommen til det nye debatforum!

Her kan du deltage i debatten om Magten-Dommer-Dikaturet- Frimurene som har besat alle ledende poster i Danmark

Personer som er udsat for overgreb hjælper vi gerne

Vi hjælper gerne familler som er kommet i klemme i DDR Det Danske Retssystem

Du behøver ikke være logget ind for at skrive. Men så skal du skrive en lille bogstavskode, hver gang for at systemet kan se .at du er et menneske og ikke en spam-maskine

HVIS du opretter dig selv med en BRUGERPROFIL (øverst) kan du logge ind med selvvalgt password. Og så få du en lang række ekstra mugligheder: Du kan tilføje billeder og vidio. Du kan efterfølgende regdigere og ænder dine egne indlæg, du kan sende private beskeder til andre bruger.Og du bliver fri for at indskrive SPAM-koden hver gang.

Men FØRST OG FREMMEST bevirker oprettlsen af eget brugernavn at INGEN ANDRE KAN BENYTTE DETTE NAVN i debatten. Du er beskyttet mod anders misbrug af dit navn.

Jeg opforder brugerene til at skrive et pænt og ordenligt sprog.
Der udøves ikke CENSUR. Men udlovligheder og injurier bliver fjernet .

VÆRSGOD!
Jeg glæder mig til at se dine indlæg!

Hilsen Knud




Redigeret 17 gang(e). Sidst redigeret 06/08-12 kl. 12:20 af knud.
Emne Forfatter Set Skrevet
Toppen Velkommmen til det nye debatforum (5 Indlæg) knud 1416 05. august 2012 kl. 13:02
Toppen Re: Velkommmen til det nye debatforum (0 Indlæg) Annelise 851 06. august 2012 kl. 14:31
Toppen Re: Velkommmen til det nye debatforum (0 Indlæg) Annelise 866 06. august 2012 kl. 19:00
Toppen Re: Velkommmen til det nye debatforum (0 Indlæg) Annelise 913 11. august 2012 kl. 10:16
Toppen test 3 (0 Indlæg) test 775 13. august 2012 kl. 13:15



Beklager, men du kan ikke svare på dette indlæg. Indlægget er blevet lukket.