Du KAN skrive på flere af disse debatfora uden at være logget ind. Men du få flere muligheder ved at oprette en gratis brugeprofil og logge ind.
Kontakt administrator, hvis du vil oprette dit eget debatforum: peter@wendelboe.dk


Del Del Del Del jeg har fået taget mit barn / børn af systemet . borgerne i Danmark ved ikke hvad der foregår men mit barn er taget for at være en del af en storindustri der holder beskæftigelsen oppe . vi er som familie flået fra hinanden selvom systemerne som alle holder sammen ved de bryder mine menneskerettigheder og skader børnene . vi kan ikke få sagerne for ! hjælp os alle vi er 169000 ramte familier siden 1998 - jeg er ikke en dårlig forældre . jeg er udsat for systemsvigt ...vær et medmenneske og del inden det går ud over nogen i din familie .
Den 3/3.2015 kom vores lille dreng til verden han var sund og rask han kom ved kejsersnit i uge 42+3 lykken var kort da forvaltningen besluttede af fjerne ham med en såkaldt akut formandsbeslutning serviceloven §75 vi var knuste over at miste ham. Men kampen måtte fortsætte og vi vidste vi skulle i børn og ungeudvalget inden der var gået 7 dage der skulle tages stilling til om formandsbeslutningen skulle godkendes formandsbeslutningen blev godkendt og anbringelsen var nu gyldig i 1 måned. Som måneden gik savnede vi ham mere og mere og hade et par samvær med vores søn Lucas af en times varighed nu var dagen så endelig kommet hvor vi skulle i børn og ungeudvalget igen da formandsbeslutningen kun var gyldig i en måned vi mødte op i udvalget med vores advokat: Thorbjørn Thomsen. vi var godt nok nervøse for udfaldet af dommen
Familiecentret i Holbæk hade indstillet til en anbringelse efter serviceloven §58 stk 1 nr 1 iværksat efter serviceloven §52 stk 3 nr 7. vi var meget nervøse men da dommen kom blev vi meget glade da udvalget ikke kunne godkende familiecentrets indstilling om anbringelse af den unavngivne dreng kaldt Lucas uden for hjemmet uden samtykke.
Udvalget notere sig at forvaltningen ikke har overholdt partshøringsreglerne i serviceloven §73 idet forældrene ikke har fået skriftligt meddelelse om at de kunne få indsigt i sagens akter og kunne få advokat bistand udvalget notere sig også af den børnefaglige undersøgelse ikke indeholder en beskrivelse af om der er ressourcer i netværket .
Udvalget lægger vægt på at det ikke er godtgjort at der foreligger en åbenbarn risiko for at Lucas ved ophold i hjemmet vil lide alvorlig skade på sin sundhed og udvikling på grund af utilstrækkelig omsorg det er med de foreliggende psykologiske beskrivelser ikke godtgjort at forældrene ikke magter evt. med støtte i hjemmet at yde drengen den omsorg som han har brug for
Da vi hade hørt hele dommen blev vi meget glade men det varede også kort da forvaltningen lige smed den sidste drope der fik glasset til at flyde over de besluttede nemlig at hjemgivelses perioden skulle være 6 måneder inden han kom hjem nu er vores søn lidt over en måned gammel og nu vil de først hjemgive ham om 6 måneder og så risikere forvaltningen af vores søn for tilknytnings messige vanskeligheder sener i livet de føreste 3 måneder i barnets liv er de vigtigste der er med til af afgøre hvordan vores søn sener i livet knytter sig til andre mennesker at han ikke kan være sammen med sine forældre selvom han skal hjemgives nu vil jeg så gå i kamp med kommunerne da jeg ikke mener at de kan træffe afgørelse efter serviceloven §68 når han er anbragt efter servicelovens §75 som er udløbet. Jeg har lovet mine børn af jeg vil kæmpe for dem så de ikke ender med af blive et produkt af systemet og dermed en del af en stor børneindustri. Hvor er det frie Danmark blevet af som det var engang med ret til familie og børn hvor er grundloven blevet af og hvor er retssikkerheden blevet af i landets kommuner som pt. sejler rundt når landets kommuner bliver nødtil at bryde forvaltningsloven og serviceloven for at kunne opretholde en anbringelse af et barn hvor er retssikkerheden så henne af. når landets børn og ungeudvalg/ankestyrelsen/byretten holder hånden over alle de overtrædelser som kommuners sagsbehandler begår og kan blive ved med det uden af blive straffet for deres handlinger . når et barn bliver hjemgivet bliver landets kommuner ved med at drive hekse jagt på forældrene og børnene i håb om de ikke taber masken og kan genanbringe børnene og dermed sikre sig en bid af de 16 mil. Kroner som staten bruger på anbragte børn om året. Når kommuner vil have lavet en forældreundersøgelse af forældre så er det bestilt arbejde resultatet af den er skrevet inden den er i gang der er eks. På at forældre der selv betaler de 100000-200000 kr som sådan en undersøgelse koster også viser den stik modsat af hvad kommuens betalte psykolog undersøgelse viser det er trist at nogen psykologer prostituere sig selv til kommuner og skriver lige hvad kommunen ber om det er min lille beretning om mine anbragte børn håber i vil DELE den så den kommer rundt i landet vi vil bare have vores søn hjem så han kan få den tryghed og omsorg og sikkerhed som han har brug for så vi kan være en familie igen. jeg har en enorm stor familie der runder 200+ personer som er der til at støtte os ved hjemgivelsen og som vi altid kan få støtte og vejledning fra


Mvh joachim
Forfatter:

Din email:


Emne:


Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
c93Dt
Indlæg: