Du KAN skrive på flere af disse debatfora uden at være logget ind. Men du få flere muligheder ved at oprette en gratis brugeprofil og logge ind.
Kontakt administrator, hvis du vil oprette dit eget debatforum: peter@wendelboe.dk


Klik på billede : For stort format.
Skattemedarbejder stjal fra Genbo ! - Ca. 1.300.000,00 Kr.
Ja så bliver jeg nødt til at spørge hvorfor naboen er blevet så minutiøst overvåget !!! Hvilken rolle spiller naboen i forhold til tvangsfjenelsen af børnene!!! Forøvrigt er det ulovligt med privat kameraovervågning. Så her er vi ikke enige Lisbeth.
Redaktionen skrev:
-------------------------------------------------------
> Ca. 1.300.000,00 Kr.


Så kan men vel godt bruge lidt tid på sådan en tyv. - Det er godt gået Lisbeth, flot arbejde!

Har du fået dusør af skat eller politi?
Marianne Mollerup- Madsen skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja så bliver jeg nødt til at spørge hvorfor
> naboen er blevet så minutiøst overvåget !!!
> Hvilken rolle spiller naboen i forhold til
> tvangsfjenelsen af børnene!!! Forøvrigt er det
> ulovligt med privat kameraovervågning. Så her er
> vi ikke enige Lisbeth.


Hejsa Marianne,

Vi har ingen ulovlige kameraer installationer

Hvorfor blev der holdt øje med ?

Politi-tjenestemand er Genbo, han var med den 22.02.2006, da de Sociale Myndigheder med Politiets hjælp uberettiget tiltvang sig adgang ved at smadder sig vej ind til Vores hjem for at tvangsfjerne Mine 3 søde små velplejet piger, dette skete efter at Genboen. var indblandet i sagen med den indsatsgruppe som Genboen gjorde tjeneste i, og Politiet havde overvåget Mit hjem igennem længere tid fra netop Politigenboens ejendom.
Der var dengang omkring 20 til 25 Politifolk med i denne aktion i Mit hjem for at sjæle Mine velopdragende søde piger, han påstår og praler med sin medvirken, det er han så glad for at have deltaget i.

JP. burde rettelig have været INHABIL i denne sag, Man fatter ikke hvordan en chef i Politiet kan benytte en Genbo i denne slags sager.

Det samme skete senere på året nemlig den 18.07.2006, hvor Undertegnede igen fik fra stjålet Mit lille pragt eksemplar (spædbarn på 6 kg) en dejlig baby-dreng. De Sociale Myndigheder og Politiet brugte næsten samme fremganges måde og ligeledes med assistance af denne indsatsgruppe som Genboen JP gjorde tjeneste i.

Denne gang var JP ikke med i selve aktionen, men han godtede sig fra privat adressen, netop fra den stikkeradresse som Politiet igen havde brugt til at sidde og observerer på Undertegnede op til selve aktionen i ugevis.

Der ud over har Konen til Polititjenestemanden efter sit eget udsagn, og pralet med til deres venner at hun havde fiflet med og lavet fiktive skattebeløb og restskatter til ca. 1.300.000,00 Kr.
Penge som Min familie SLET IKKE HAR TJENT, MEN som, SKAL BETALE TIL SKATTEVÆSNET Skattebeløbet der skal betales, svare vel til at Man skal have tjent vel en ca. 4.000.000,00 på et par år for bare en persons indtægt. DETTE FULDSTÆNDIGT REN VANVID. Men hun har gjort det fordi hun er det man kalder en Stalker. Hun er IKKE længere ansat i SKAT hos Panteafdelingen, men hun arbejder nu for Carlsberg Øl Gruppen.

Måske Du nu forstå, hvorfor Jeg er lidt små mopset på disse genboer !
Jørgensen skrev:
-------------------------------------------------------
> Redaktionen skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Ca. 1.300.000,00 Kr.
>
>
> Så kan men vel godt bruge lidt tid på sådan en
> tyv. - Det er godt gået Lisbeth, flot arbejde!
>
> Har du fået dusør af skat eller politi?




Nej endnu ikke, men det kommer vel, Jeg høre vel fra Dem.

Men ellers Tak for de pæne ord.

Forfatter:

Din email:


Emne:


Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
wbC3m
Indlæg: