Du KAN skrive på flere af disse debatfora uden at være logget ind. Men du få flere muligheder ved at oprette en gratis brugeprofil og logge ind.
Kontakt administrator, hvis du vil oprette dit eget debatforum: peter@wendelboe.dk


Til PRESSEN

Hejsa Journalist,


Helsingør den 27.09.2012

Tavshedspligt som sigtede i Helsingør-sagen og sagen blev behandlet for lukket døre i Retten :

Vi er åbenbart stadig sigtet i sagen om vanrøgt, de 2 efterforskere i Drabsafdelingen som afhørte Os enkeltvis, fortalte Os hver for sig at De kun sigtet Os for vanrøgt fordi, det var de nød til for at have lov til at tage Vores DNA, og denne ville deres Jurister have for at slå fast hvem der var de biologiske forældre til Mannus, grundet Min alder, men ellers var der ikke mere i den sag om vanrøgt, og derfor kunne Vi sagtens lade Os afhøre selv om Vi ikke kunne få fat på Advokat, i første omgang oplyste Jeg at Jeg ikke ville udtale Mig før Jeg havde en Advokat.
Min egen Advokat var på ferie til på Mandag, og Vi sad der om Torsdagen. Men så sagde han alt det til Mig, men Jeg sagde alligevel hvis der ikke kom en Advokat, så bliver Jeg her bare til på Mandag når Min Advokat Trygve S. Nielsen er tilbage fra ferie, men det kunne der slet ikke blive tale om, de havde ikke noget at beholde Os for. Dernæst begyndte Vi at tale lidt om sagen og det skrev han ned.

Begge de 2 efterforskere, uafhængig af hinanden, begyndte til sidst at undskylde at det var fuldstændig forkert Vi var kommet her ud i Drabsafdelingen, ligesom Min efterforsker beklaget og gav en direkte undskyldning for nogle af hans kollegaers hårdhændet opførsel overfor Undertegnede. Jeg kan for både Jens og Mit vedkommende sige at disse 2 efterforskere, var de mest NORMALE mennesker Vi overhovedet mødte den dag udover Vores skønne helt normalt dejlig velfungerende Mannus som Vi kun fik set om morgen og uden at sige farvel til ham, stakkels dreng og sikken et modbydeligt samfund at behandle små børn på denne måde bare for at straffe hans forældre mest muligt.

Grunden til denne uhørt behandling fra Politiets side var at Jeg personligt havde indgivet en 34 sider lang Politianmeldelse mod flere Polititjenestemænd ved Helsingør, Nordsjællands Politi samt 1 enkel ved Københavns Politi, for rigtig mange alvorlige lovovertrædelser som Jeg første gang sendte til Rigspoliti Chefen i København i April månede 2012 samt derefter til Statsadvokaten for København og Sjælland.
Dette kunne disse kollegaer IKKE håndtere korrekt, så derfor fik Vi dette voldsomme besøg af Helsingør Politi, og en Politikone fik indgivet en fiktiv anmeldelse om barnedrab, begået at Mig. ALT SAMMEN LØGN FRA POLITIETS SIDE, fordi man dækker over en lokal Politi-Mafia, dette vil Man kunne læse meget mere om på [www.Mafiaen.dk]

Yderligere har Vi IKKE fået talt med Vores Advokater endnu, siden hele dette utrolige mediecirkus startet den 21.09.2012 uden vores medvirken og tilladelse , Vi har netop i dag den 27.09.2012 begge 2 tilskrevet begge Vores Advokater om de lige ringer til Os.

Så Vi er nød til at fast holde at VI ER SIGTEDE endnu, og Kan derfor ikke udtale Os om sagen, "sagen er behandlet for lukket døre" under behandling i retten for de beslaglæggelser osv. - Vi må have opklaret hvordan Helsingør Dagblad fik deres informationer fra, og startet sagen op Fredag den 21.09.2012 med så mange urigtig personlige oplysninger, at det er helt ude i skoven af dårlig presseskik.

Vi skriver lidt SANDHEDER, men de skal være skriftlige for at INTET kan misforstås hvad der er kommet fra Vores side, det gør Vi på forskellige Websider og besvare ordentlige og høflige mail som Vi får.

Vi fastholder at Vi IKKE har givet Vores tilladelse til Offentlig sagsbehandling, som Helsingør Kommune er i fuld gang med, Vi har heller IKKE udleveret nogle foto af Os selv til nogen medier overhovedet, dem har de selv snuppet på Vores hjemmesider, uden tilladelse.

Så Vi skal igang med en masse Politianmeldelser og klager omkring sagens forløb, samt en have rettet henvendelse til Pressenævnet, da Vi skal have taget fat på genmælebegrebet, når nu pressen ikke selv kan rette deres fejl. Nævnet behandler klager over pressen, dvs. radio, tv, dagblade, ugeblade, magasiner og andre massemedier. "Genmæle" betyder, at en person, organisation eller virksomhed selv får lejlighed til at korrigere oplysninger i en sag, der har været omtalt i et massemedie.

Så Vi opfordre hermed Pressen til frivilligt at hjælpe Os med et udkast til genmæle, som bringes samme sted som løgnen var bragt.
Dette senest og INDEN der er gået 4 uger fra den 21.09.2012.

Med Venlig Hilsen
Lisbeth Eliasen
Mor til 7 ønskebørn, Mode & Pels Designer samt
Borgmesterkandidat i Helsingør i 2005 samt 2009
samt Borgmesterkandidat for 2013 i Helsingør
Forfatter:

Din email:


Emne:


Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
bUmGx
Indlæg: