Du KAN skrive på flere af disse debatfora uden at være logget ind. Men du få flere muligheder ved at oprette en gratis brugeprofil og logge ind.
Kontakt administrator, hvis du vil oprette dit eget debatforum: peter@wendelboe.dk


Nybagt mor til 16 og samtidig bedstemor vil have flere børn !

De fleste stopper ved to eller tre, og det var også planen, da Sue og Noel Radford mødte hinanden. Men 37-årige Sue Radford har lige født barn nummer 16, og hun vil gerne have flere.

De fleste stopper ved to eller tre, og det var også planen, da Sue og Noel Radford mødte hinanden. Men 37-årige Sue Radford har lige født barn nummer 16, og hun vil gerne have flere.

Sue Radford fødte sønnen Casper i sidste måned. Fødslen varede 16 minutter. Det viser måske noget om Sues rutine, for indtil videre er det nemlig blevet til ni sønner og syv døtre.

Allerede før Caspers fødsel var familien Radford Storbritanniens største, skriver Daily Mail.

- Jeg elsker bare at være mor. Vi er så heldige. Jeg bliver meget rørt, når jeg ser alle børnene sammen, siger Sue Radford og fortæller, at folk, der stirrer og tvivler på, om børnene får nok opmærksomhed og kærlighed, slet ikke er klar over, hvor dedikerede hun og hendes mand er.

- Måske er vi så heldige, at vi får et barn mere, siger hun endda.

Sue og Noel fik deres ældste søn for 23 år siden, mens Sue stadig gik i skolen. Det ville være en katastrofe for de fleste, men Sue færdiggjorde sin skole, og hun og Noel blev gift, da hun var 18 år.

Siden kom Chloe, Sophie, Jack, Daniel, Luke, Millie, Katie, James, Ellie, Aimee, Josh, Max, Tilly May, Oscar og nu Casper. Familien bor i et hus med ni værelser, så børnene bliver nødt til at dele pladsen.

Sue og Noel, der desuden lige er blevet bedsteforældre for første gang, driver et bageri, hvor Sue hjælper til, når tiden og børnene tillader det.

Kilde - Daily Mail - 2012
Forfatter:

Din email:


Emne:


Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
NjbCk
Indlæg: