Du KAN skrive på flere af disse debatfora uden at være logget ind. Men du få flere muligheder ved at oprette en gratis brugeprofil og logge ind.
Kontakt administrator, hvis du vil oprette dit eget debatforum: peter@wendelboe.dk


Hvem er de for de ringer flere gange dagligt til mig ? Jeg tager den aldrig
Hej, I skal bare hente appen “mr. Number" den blocker alt hvad man beder den om smiling smiley
Det samme skete med mig i dag klokken 14:14 da 82-nummeret ringede til mig efter skole. Ved nogen hvem det er eller er det bare nogen som laver telefonfis?
P.s Hvis i ville have at nummeret ikke ringer til jer mere så bloker det, og hvis det mislykkedes så anmeld det til politiet.
Jeg er lige blevet ringet op af 82 100 203... for 10 min siden hvor de lagde på.... det er 1. Gang for mig...
Det er ***irriternde det skide nummer... Jeg hader spamnumre - men samtidig er det godt at høre at det ikke kunne være noget dødeligt vigtigt jeg jeg smider på for.
Modtager irriterende opkald fra numrene 82100203. Troede det pjat var stoppet. Skal det anmeldes??
Modstrøm og div. aviser og tlf selskaber (hej Telia) burde fratages deres rettigheder til at telefonere.

Jeg har flere kontakter med folk der vil sælge et eller andet end reelle kunder, det er blevet et problem og et kæmpe irritationsmoment. Og vi kan ikke blive fjernet fra deres lister, ikke på venlig forespørgsel i hvert fald.

Jeg har et lidt anstrengt forhold til at det (tilsyneladende) er lovligt at ringe virksomheder og private op gentagne (mange!) gange, mens det er ulovligt at sende en email med et uforpligtende tilbud. Det burde efter min mening være helt omvendt.

Var Modstrøm blevet straffet med bøder (som for email spam) for at ringe folk op var det hurtigt stoppet og de ville gå over til email. På emailen kan jeg blot markere dem som uønsket post og jeg vil aldrig se deres henvendelser mere. Lovgivningen virker totalt forældet på det her område.
Et andet punkt er at de ved email henvendelser også afgiver deres løfter på skrift. Dvs. når eks. Telia lover dækning som ikke er der så ville de have et problem i modsætning til i dag hvor deres sælgere (eksternt firma) lover fuld dækning uden at tænke over om det er korrekt, men kun med øje for deres indtjening.

Tillad _begrænsede_ email henvendelser og forbyd telefon spam!!!
Helt enig med Joker, især er Telias telefonsælgere totalt forvirret oven i roen og det lyder fuldstændig som om de er på stærke stoffer og ringer fra Psykiatriskafdeling midt i spisesalen under forsøg på indtagelse af diverse, under massiv baggrundsstøj med både råb og skrig samtidig med de forsøger at fylde en med diverse løgnehistorier om deres tvivlsomme produkter og priser, som der findes meget bedre mange andre steder som er både bedre og billigere, ja meget billigere.


Joker skrev:
-------------------------------------------------------
> Modstrøm og div. aviser og tlf selskaber (hej
> Telia) burde fratages deres rettigheder til at
> telefonere.
>
> Jeg har flere kontakter med folk der vil sælge et
> eller andet end reelle kunder, det er blevet et
> problem og et kæmpe irritationsmoment. Og vi kan
> ikke blive fjernet fra deres lister, ikke på
> venlig forespørgsel i hvert fald.
>
> Jeg har et lidt anstrengt forhold til at det
> (tilsyneladende) er lovligt at ringe virksomheder
> og private op gentagne (mange!) gange, mens det er
> ulovligt at sende en email med et uforpligtende
> tilbud. Det burde efter min mening være helt
> omvendt.
>
> Var Modstrøm blevet straffet med bøder (som for
> email spam) for at ringe folk op var det hurtigt
> stoppet og de ville gå over til email. På
> emailen kan jeg blot markere dem som uønsket post
> og jeg vil aldrig se deres henvendelser mere.
> Lovgivningen virker totalt forældet på det her
> område.
> Et andet punkt er at de ved email henvendelser
> også afgiver deres løfter på skrift. Dvs. når
> eks. Telia lover dækning som ikke er der så
> ville de have et problem i modsætning til i dag
> hvor deres sælgere (eksternt firma) lover fuld
> dækning uden at tænke over om det er korrekt,
> men kun med øje for deres indtjening.
>
> Tillad _begrænsede_ email henvendelser og forbyd
> telefon spam!!!
Jeg er også blevet ringet op af dette nummer for lang tid siden hvor jeg tog den, og de ville tale med den som betalte elregningen i husstanden, hvilket er min kæreste der gør det. Det fortalte jeg dem, og sagde at jeg ikke kunne hjælpe dem overhovedet. Jeg gav dem ikke navn og nummer til min kæreste.
Nu har de ringet igen men jeg tog den ikke. Nu finder jeg denne side som advarer mod nummeret...
Gæst er nu blivet ringer op til mig på dette nr. 82100203
-------------------------------------------------------i to dage 3 gang i går og 3 i dag
> Telefonchikane fra telefonnummer 82 10 02 03 og 82
> 100 200 men hvorfor ?
>
> Er disse telefonnummer 82100203 og 82100200 blevet
> politianmeldt ?
> for ren chikane og eventuelt for overtrædelse af
> dørsalgsloven.
>
> Se mere om chikanen her
> [whocallsme.com] -
> MODSTRØM
Hej nu er jeg blevet ringet op 82100203 tog ikke telefonen, da jeg har været ude for det samme før.
Hvis de bliver
Gæst skrev:
Jeg er blevet ringet op af 82100203, flere gange i de sidste par mnd'er.Den bliver bare ved , så ireterende.
-------------------------------------------------------
> Telefonchikane fra telefonnummer 82 10 02 03 og 82
> 100 200 men hvorfor ?
>
> Er disse telefonnummer 82100203 og 82100200 blevet
> politianmeldt ?
> for ren chikane og eventuelt for overtrædelse af
> dørsalgsloven.
>
> Se mere om chikanen her
> [whocallsme.com] -
> MODSTRØM
Hej i går og d. 6 november blev jeg ringet op af 82 10 02 03 kan ikke finde oplysninger på gulesider eniro eller kraks hvem er det dog
det er altså nemt hvis man ikke vil ringes op af dette spam firma går man blot ind i din tlf og blokkerer opkald fra det nummer man ikke ønsker skal ringe. så stopper den leg.





Gæst skrev:
-------------------------------------------------------
> Telefonchikane fra telefonnummer 82 10 02 03 og 82
> 100 200 men hvorfor ?
>
> Er disse telefonnummer 82100203 og 82100200 blevet
> politianmeldt ?
> for ren chikane og eventuelt for overtrædelse af
> dørsalgsloven.
>
> Se mere om chikanen her
> [whocallsme.com] -
> MODSTRØM



Redigeret 1 gang(e). Sidst redigeret 09/12-14 kl. 11:27 af Redaktionen.
Jeg er også lige blevet ringet op to gange i dag fra 82100203. De er meget ivrige.
Jeg er selv blevet ringet op af de dersens 82 numre de sidste par uger op til 4-5 gangeom dagen. De er nu sat på blok.

Jeg er aktiv i en forening som modtager offentlig støtte. Derfor har vi fået CVR under "frivillige foreninger". Alligevel ringer sælgere konstant uden egentlig lige at tjekke at det er en rollespilsforening de ringer op til.

Det er latterligt og syntes egentlig det er mega unfair at ens nr bliver lagt ud offentligt i CVR registre, når det blot er sat på Skats registrering fordi det er mig der laver regnskaberne lige pt. (kan jo være en anden efter generalforsamlingen)

Er nu glad for at høre det ikke kun er mig der har problemer.


god jul
Er den 7-1-2015 ringet op fra 82100203. Lys pigestemme sagde et eller andet uforståeligt. Efter at jeg spurgte hvem det var, blev røret lagt på
Et opkald fra 88630930

Bliver bombaderet med opkald fra dette nummer.
Forstår ikke hvor de har fået mit og sikkert mange andres nummer fra.

Hvordan kan det være lovligt at bombadere folk med opkald uden nogen siger noget til det.
Decideret chikane hvad det sker fra telefonnr. 88 63 09 30.
HÃ¥ber nogen har input hertil.

Forstå ikke med alle de kommentarer til telefonnumre 82100203, at der ikke bliver gjort noget.
Jeg er blevet ringet om af 82100203 op til 5 gange om dagen HVER DAG i de sidste 2 uger. Jeg begynder faktisk at blive lidt utryg. Jeg har prøvet at tage den 2 gange: Første gang ville en kvinde udfører en "engelskrelaterende test" på mig, men jeg sagde at jeg ikke havde tid. Anden gang jeg tog den var der ingen der sagde noget, så jeg er bare stoppet med at svare. Synes det er sindssygt ubehageligt at man ikke kan være i fred.....
Gæst skrev:
--
Jeg bliver ringet op flere gange om måneden, og har gjort det i over et år..
Gæst skrev:
-------------------------------------------------------
> Telefonchikane fra telefonnummer 82 10 02 03 og 82
> 100 200 men hvorfor ?
>
> Er disse telefonnummer 82100203 og 82100200 blevet
> politianmeldt ?
> for ren chikane og eventuelt for overtrædelse af
> dørsalgsloven.
>
> Se mere om chikanen her
> [whocallsme.com] -
> MODSTRØM
Til orientering, jeg har netop anmeldt dem til Nordsjællands Politi for overtrædelse af loven om dørsalg.
Sammen med en mail korrespodance og link til disse sider håber jeg det får en konsekvens.
Jeg ved at der kan straffes med bl.a. bøder, hvilket er sket i andre sager (fx. denne [www.forbrugerombudsmanden.dk])
Re: Telefonnummer 82 10 02 03 og 82 100 200 skal politianmeldes.
02. februar 2015 kl. 22:33
Til Nils

Vedr. Politianmeldelse :

Glimmerende handling, - Vi håber venligst at Du vil holde OS orienteret om udviklingen med hensyn til Politianmeldelsen`s behandling hos Nordsjællands Politi samt sagens evt. overbringelse til Forbrugerombudsmanden osv.

Med Venlig Hilsen
Redaktionen




Quote
Den sønderjyske fibernetudbyder, Syd Energi, betaler efter Forbrugerombudsmandens mellemkost en bøde på 100.000 kr. for at have brugt private til at foretage dørsalg.

LINK : [www.forbrugerombudsmanden.dk]



Redigeret 1 gang(e). Sidst redigeret 02/02-15 kl. 23:31 af Redaktionen.
Jeg vil meget gerne holde jer allesammen opdateret her.
Autosvar fra NSP siger op til 14 dage svartid.
Re: Telefonnummer 82 10 02 03 og 82 100 200 skal politianmeldes.
02. februar 2015 kl. 23:46
thumbs up thumbs up





Niel skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg vil meget gerne holde jer allesammen opdateret
> her.
> Autosvar fra NSP siger op til 14 dage svartid.

Har lige fået et opkald fra dette tel. nr. 82100203, men tog ikke telefonen, jeg tjekker nemlig altid numrene på nettet først.
Forfatter:

Din email:


Emne:


Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
Fkchj
Indlæg: