Du KAN skrive på flere af disse debatfora uden at være logget ind. Men du få flere muligheder ved at oprette en gratis brugeprofil og logge ind.
Kontakt administrator, hvis du vil oprette dit eget debatforum: peter@wendelboe.dk


Fanden-i-voldsk super dygtig advokat søges
23. september 2012 kl. 22:31
Hej.
Jeg søger en " fandens" god advokat... en der ikke er bange for at stå frem, en der kæmper for at vinde, en der bruger alle midler og kneb i kampen...
KENDER du sådan en?
Han/Hun skal være fanden-i-voldsk hot smiley

Det skal være en advokat der har erfaring indenfor skilsmisse sager hvor der er børn indblandet, og der absolut ikke er enighed om noget som helst... hvor de sociale myndigheder vælger at se den anden vej fordi den ene part bare er så pokkers god til at manipulere med alt og alle, imens modparten bare finder sig i tingene - er ordblind og ikke har evnerne til at skrive og tale sin sag...
(det er ikke for mig selv)

Så hvis du kan anbefale en advokat du har kendskab til eller har erfaringer med, så skriv endelig, og jeg vil være dig meget taknemlig.

De venligste hilsner

Pia
Lisbeth
Re: Fanden-i-voldsk super dygtig advokat søges
23. september 2012 kl. 23:17
Hejsa Pia.

Hvor i Landet søger Du efter Advokaten ?
Re: Fanden-i-voldsk super dygtig advokat søges
24. september 2012 kl. 08:23
Helst på sjælland, men er vedkommende SUPER skrap så er det ligemeget hvor i landetthe finger smiley
Lisbeth
Re: Fanden-i-voldsk super dygtig advokat søges
24. september 2012 kl. 13:29
Haster det meget, eller kan Vi tage den om nogle dag, eller andre har måske ideer,
Jeg kender ikke ret meget til det med skilsmisser - Heldigvis.
Re: Fanden-i-voldsk super dygtig advokat søges
24. september 2012 kl. 15:48
Hej.

Vi kan sagtens tage den om nogle dage thumbs up

Det skal bare være en advokat der har erfaring med de sociale myndigheder... også

Det bedste herfra smiling smiley

Mor1970
Hejsa,

Jeg er præcis i samme situation!

Nogle der kender nogen?

Mange hilsner fra en frustreret mor
Forfatter:

Din email:


Emne:


Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
e4hUH
Indlæg: